من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

خونه تکونی پیش از کریسمس

امروز کلی خوشحال شدم چون بعد از یه روز کاری پر مشغله اومدم دیدم وای چه خبره اینجا چند تا دوست جدید دیگه هم پیدا کرده ام . و از این بابت کلی به خودم می بالم .باید بیام به تک تکتون سر بزنم و ببینم اوضاع شما در چه حاله الان . راستش یکم این روزا سرم شلوغه .البته رئیس بد اخلاق و بد جنسمون برا یه کنفرانس تشریفشون و بردن Germani  و به قولی همگی نفسی کشیدیم از نبودنش باید بیام مفصل براتون تعریف کنم .یعنی اینقدر من بدشانس تشریف دارم که نگو ایران هم که بودم هر چی مدیر و معاون بد قلق و بد انق بود تو قسمت ما بود حالا اینجا هم یکی عین همونا نصیبم شده . دیگه واقعا باورم شده که اسمون مدیر و ریس و معاونین در تمام دنیا همین رنگیه ( سرشار از بدجنسی و بد اخلاقی ) . 

ولی من چون قبلا در وطن هم تجربه مدیران بدجنس رو داشتم الان اینجا دیگه خیلی بم بد نمی گذره  

راستی  می دونین که کریسمس نزدیکه و از الان باید به فکر کارای پیش از کریسمس هم بود و منم به عادت اینجایی ها باید یه خونه تکونی توپ انجام بدم و یه سری مختصر هم خرید کنم . 

امروز عصر رفته بودم بیرون دیدم وای چه خبر شده از الان .فروشگاههای کوچیک و بزرگ عزمشون و جزم کردن برا خالی کردن جیب مردم . حتما براتون یه پست توپ می نویسم در این مورد .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 09:59 http://sarneveshtehman.blogfa.com

وای کریسکسچشمک: بی صبرانه منتظرم تعریف کنید.

حتما .با جزییات می نویسم کلی حال کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد