من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

دوباره می نویسم

سلام و دورود به همه شما دوستای عزیزی که در این مدتی که نبودم با پیام های محبت امیزتون حال من و پرسیدید و از من خواستید دوباره به دنیای وبلاگ نویسی برگردم . بعد از مدتها دوری امشب دوباره تصمیم گرفتم بنویسم . 

تواین مدت خیلی کارها انجام دادم  . کلاس زومبا ثبت نام کردم و دو بار در هفته  و به قول گفتنی می روم GYM . کلاس زبان ایتالیایی هم می رم و خلاصه کلی سر خودمو اینجا شلوغ کردم . کلی هم دوست جدید پیدا کردم .  سعی می کنم مرتب بیام و روزمره گی هامو اینجا دوباره ثبت کنم . خیلی هم خوشحال می شم که دوستای سابق مو اینجا دوباره ببینم و دوستای جدیدی هم پیدا کنم . 

نظرات 1 + ارسال نظر
طرلان شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 18:34 http://delsepordeyepashiman.mihanblog.com

سلااااااااااااام ورده جان چه عجب که اومدی فکر کردم هک شدی اخه یه دفعه رفتی و حدسم این بود اگه بخوای ننویسی اقلا یه خبر میدی پس حتما هک شدی که البته چند بارم پیغام گذاشتم که خبری بگیرم دلیل غیبتت چی بوده؟ حالا ایشالا که خیره...منتظرت هستم ..خوش باشی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد