من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

شغل خانگی

مدتیه دارم به راه اندازی یه کسب و کار اینترنتی فکر می کنم . خیلی دلم می خواد تو این زمینه فعالیت کنم ولی راستش هنوز نمی دونم چطوری باید شروع کنم . خیلی دوست دارم با کسی که در این زمینه تجربه ای داره صحبت کنم و ازش راهنمایی بخوام . خیلی به راحل هایی که بعضی تو دنیای مجازی پیشنهاد میدن اعتقاد و اطمینان ندارم . راستش می دونم که ادمهای سودجو تو این زمینه کم نیستن و خیلی ها از نااگاهی دیگران در این زمینه سو استفاده می کنن . با این حال باید کمی بیشتر مطالعه کنم و سرچ کنم شاید بشه همین جا هم راه حلی پیدا کرد . خوشحال میش م اگه کسی بیاد و نظرات خودش و اینجا بیان کنه .

نظرات 1 + ارسال نظر
آشتی دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 06:57

سلام. آره واقعا کار خوبیه. مهمتر اینکه آدم صاحب کار خودش میشه. من نمیشناسم کاری رو.

خوشحالم که اینجا دیدمت اشتی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد