من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

موهامو کوتاه کردم

سلام به همه شما دوستای گلم .

سرانجام تونستم بیام و این پست و کامل کنم .اخه لب تاپ م چند وقتیه ناخوشه و نمی تونه منو یاری کنه در ثبت وقایع

.امیدوارم بتونم زودتر رو براهش کنم و از خدماتش بهره ببرم .الان هم لب تاپ همسر و برداشتم تا بتونم به اینحا سری بزنم .راستش اصلا با هیچ کامپیوتر دیگه ای راحت نیستم و نمی تونم کار کنم .شاید هم زیادی تنبلم وشاید هم نمی خوام ردی ازم به جا بمونه .


اینجا دیگه هوا حسابی سرد شده و دور و اطراف ما حسابی برف اومده ولی در شهر ما هنوز خبری نیست .همین الانش هم من دارم قندیل می بندم چه برسه به اینکه برف هم بیاد ولی بدم هم نمیاد خانوادگی کمی برف بازی کنیم .


راستش توی این سرما خشک کردن موها برام شده بود یه دردسر مخصوصا اینکه عسل خانم هم موهاش بلنده و من باید از موهای هر دومون مراقبت کنم و این خانم خوشگل من زیاد نمی تونه از موهاش مراقبت کنه و می دونم که از دختر بچه ها و دانش اموزها توی این سن  و سال نمی شه زیاد هم انتظاری داشت .


تصمیم گرفتم با تغییر فصل هم یه تغییری در ظاهرم بدم و صد البته هم برای سریع خشک کردن موهام بعد از حمام .البته قبلش باید بگم هر سال که میریم ایران یه سر ارایشگاه می روم و دستی به موهام می کشم و کارای مربوط به استایل مو رو در اونجا انجام میدم ولی اینبار ترجیح دادم اینجا هم برم سلمونی و موهامو کوتاه کنم . یه روز با اقای همسر هر دو رفتیم سلمونی .چه حالی می ده زن و شوهر با هم برن یه جا موهاشون و کوتاه کنن . برعکس و.ط.ن.که هر کی باید می رفت سلمونی مخصوص خودش . 

این جایی که ما رفتیم یکی از سلمونی های نسبتا معروف شهرمون هستش و اینجا دوست دارم یه چیزی رو براتون توضیح بدم شاید گفتنش جالب باشه .

اینجا دو نوع سالن ارایش و زیبایی وجود داره یکی همون سلمونی ها هستند که کارای مربوط به رنگ و مش و سشوار مو و کوتاهی و........و کلا همه موارد مربوط به مو رو انجام می دن و هم خانمها و اقایون می تونن اینجا کار کنن ویه جای دیگه هم هست که در واقع بیوتی سنتر هستش و کارای مربوط به ارایش صورت و اپیلاسیون و کارای ناخن و ...........رو انجام می دن ولی من تا حالا از این مورد دوم در اینجا استفاده نکردم .چون خودم یکم سر رشته ارایشگری رو بصورت خدادادی دارم و کارای خودمو از اپیلاسون گرفته تا برداشت ابرو و اصلاح صورت و میکاپ و رنگ مو و ......انجام میدم البته خیلی حرفه ای نیستم ولی کارامو  را ه می اندازه وراستش زورم میاد برم بیوتی سنتر چون قیمت خدماتشون هم خیلی گرونه و نمی خوام پول زور ودم به قولی .و اینجوری کلی از هزینه های جانبی مون کاسته می شه 


  

ادامه مطلب ...

اینجا خودم رئیسم

امروز اینجا هوا سرد و بارونیه و منم از شب قبل تصمیم گرفتم خونه بمونم  .گفتم یه کم ایتالیایی بخونم و خونه رو مرتب کنم .کلی هم لباس شستم و پهن کردم بیرون و هی از پنجره نگاه می کنم که با شروع اولین قطره های بارون برم اونا رو جمع کنم  و  بیارم تو. 

واقعا نمی دونم چرا بعضی وقتها انجام امور خونه و خونه داری اینقدر بهم ارامش میده . می تونی وقتتو تنظیم کنی و با خواب کافی در صبح تو ساعت مورد نظرت بیدار بشی و به همه امورت هم برسی .غذای تازه و گرم و حاضر کنی و کلی هم وقت داری برا رسیدن به سر و وضع ت و انجام کارای دلخواهت .ورزش کنی و بدنت و رو فرم بیاری یه ماسک مو به موهات بزنی و صورتت و جلا بدی .

  

ادامه مطلب ...