من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

درخت زندگی

سلام به دوستای عزیزی که شاید بعد از این پیدا خواهم کرد .

ورده هستم دختری از جنوب  .مدتی هست به همراه خانواده سه نفره ام مهاجرت کرده و در یکی از شهرهای ایتالیا زندگی میکنیم .اینجا رو دوست دارم با تمام زیبایی هاش و دلتنگی هایی که به خاطر دوری از خانواده و شهرم با منه.همیشه دوست داشتم یه وبلاگ داشته باشم و از طریق اون حرف های دلم رو  حتی با اونایی که  نمی شناسمشون در میون بزارم و نظراتشون رو بدونم .دوستای جدید پیدا کنم و به دنیای مجازی هم تعلق خاطری بیشتری داشته باشم . راجع به خودم اینجا می نویسم و تجربه های زندگی در  این کشور زیبا. 

نظرات 5 + ارسال نظر
iran پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 08:57

saba جمعه 17 آبان 1392 ساعت 21:43

عزیزم از کدوم جنوبی؟؟

سلام خانمی. منظورم همون جنوب داغ و سوزان وطن بود دیگه

مثل هیچکس سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 20:27 http://mohamad27.niniweblog.com

عزیزم من همین الان اتفاقی با وبتون اشنا شدم راستش دیر وقته باید برم بخوابم تاصبح زود بیدار شم نتونستم همه وبتون رو بخونم ایشالا فردا بازم سر میزنم بیشتر کامنت میزارم فقط جهت عرض ادب اومدم ونمیخوام خواننده خاموش باشم .خوشحالم باهاتون اشنا شدم .

ممنونم عزیزم .خیلی لطف کردین .من هم حتما میام دیدنتون و با اجازتون لینک تون می کنم تا بیشتر بتونم ببینمتون

مثل هیچکس پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 21:26 http://mohamad27.niniweblog.com

عزیزم کلا خلاصه از خودتون نوشتید اگه میشه بیشتر از خودتون بنویسید وعکس هم بزارید ممنون میشم

چشم حتما .سعی می کنم نحوه نوشتنمو یکم متمرکز تر کنم و حتما هم عکس بزارم

a.m شنبه 16 آذر 1392 ساعت 17:25

سلام. من تصمیم دارم که برای مهاجرت اقدام کنم اطلاعات کامل نبود ولی خوب بود. در کل خوب می نویسی انقدر خوب هست که من بیشترشو خوندم و وبلاگ رو سیو کردم تا همیشه سر بزنم و تمام مطالب رو بخونم. موفق باشی و (پیشاپیش کریسمس مبارک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد