من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

یه اثری هم از خودت برام بزار لطفا

سلام .بچه ها من اصلا نویسنده خوبی نیستم و بلد هم نیستم وقایع رو به زبون شیرین وپر انرژی مثل شما بنویسم ولی تو رو خدا هر وقت میایین اینجا یه اثری از خودتون برام جا بزارین.

حتی شده شکلکی بزارین که بتونه نظرتون و به من منتقل کنه ویا حتی اگه حالشو داشتین بگین خیلی بی مزه .بی انرژی و یا مسخره بود .

خلاصه دست خالی از اینجا نرین .من با خوندن وبلاگ های شما کلی انرژی می گیرمو  حتی گاهی میام و بعضی مطالبتون و چند بار می خونم و (البته دیگه از این به بعد که حتما)  اثری از خودم هم براتون باقی می زارم .

 اینجوری حس می کنم شاید اصلا وب من مشکل اساسی داره و کسی نمی تونه نظری بزاره


 

یعنی الان اینقدر خوشحالم که می خوام پرواز کنم .بعد از مدتها رفتم و با شجاعت تمام راجع به مشکلم با رییس بداخلاق و خیلی خیلی جدیم دوستانه فک زدم و مشکلاتمو گفتم .حالا اونم قول همکاری داده .برا من همینکه رفتم جلو واراده انجامشو پیدا کردم از نتیجه اش هم حتی مهمتره و واسه همین خیلی خیلی خر کیفم الان 

نظرات 3 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 19:51 http://saharpaeez.blogfa.com

لینکت میکنم ورده جان

مرثی

مهسا سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 19:26 http://sarneveshtehman.blogfa.com

سلام اولین بار هست اومدم وبلاگتون.

خوش اومدی مهسا جون .از دیدنت خوشحالم

مثل هیچکس پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 21:10 http://mohamad27.niniweblog.com

قربونت برم مگه از اخلاق ما ایرانیها خبر نداری بیشتر میان میبینن وخاموش رد میشن ولی من کاملا مخالف این جور اخلاقا هستم نمیدونم چطور بعضی ها میتونن بی تفاوت ردشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه میشه ادم نظری نداشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنونم مامان خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد