من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

یه کاری کردم در حد معجزه

یعنی امشب اگه از شادی و شعف سکته نکنم خیلی ها 

راستش حدود بیش از یک ماهی بود که به دلایلی(نودو نه درصد روحی ، بقیه اش هم جسمی ) دچار یه ریزش موی واقعا وحشتناکی شدم به طوری که جرات نمی کردم برم حموم به محض خروج اب از دوش و ریختنش روی سرم این موها همینجور شسته می شدن و می رفتن .

اینقدر مقدارشون زیاد بود که می گفتم واقعا وسط سرم دیگه کچل شده و تازه هر روز هم که سرم و شونه می زدم باور کنین یه خروار دیگه از موهای سرم با شونه کنده می شد .حالا من تنها شانسی که اوردم موهام مجعد و پف دارن .خلاصه اوضاع یه جوری شده که موهام شدن عینهو دم موش .

 

 

دیگه از مصرف انواع قرص و شامپوهای گرون قیمت که اصلا نگو . واقعا خودم که هیچی اقای همسر و دخملم که مشاور اینجانب هم شده تازگی ها وحشت کرده بودن .

لذا طبق معمول تحقیقات خودم رو شروع کردم و دیدم که توصیه شد مخلوط روغن زیتون extra virgin  و زرده تخم مرغ رو به مدت نیم ساعت روی موها بزارین و بعد هم ابکشی کنین .البته منم که همیشه جزو انسانهای تنبل روزگار هستم  هی تنبیلی کردم و گفتم نه بابا کی حالشو داره حالا بوی گند تخم مرغ و کی تحمل کنه ولش کن یه شب دیگه و خلاصه همینجوری .....

.امشب دیگه دل وزدم به دریا .اقای همسر برای یه مهمانی ژیگول با اساتیدش دعوت داشتن شام بیرون .منم موقعیت و مناسب دیدم و معجون و ساختم و بر سر نهادم .نشون به این نشون که رفتم ظرفای شام و شستم و مقداری هم نون مخصوص صبحانه در فر پزوندم و ( البته موادش و از همون عصری که اومده بودم مخلوط نموده بودم تا خمیر به عبارتی ور بیاد) یه ساعتی گذشت و من همچنان کلاه به سر در آشپزخونه می لولیدم .که یادم اومد ای دل غافل تخم مرغ رو سرم دیگه داره جوجه میشه و بدوم که برم بشورمش . 


حالا تو بگو با این معجون تو حموم اگه یه تاره مو از سرم جدا شد نه به خدا .یعنی خودم از خوشحالی تو حموم نزدیک بود با همون وضعیت  بپرم بیرون . حالا هم تصمیم کبری رو گرفتم و می خوام یه چند باری پشت هم عملیات تخم مرغ بر سر نهادن و تکرار کنم .


نظرات 3 + ارسال نظر
iran جمعه 24 آبان 1392 ساعت 07:34

خیلی جالب بود منم حتما امتحان می کنم

مرثی iran جان .اره واقعا خیلی تاثیر داره .اگه خواستی امتحان کردی تاثیرش و برام بنویس .ممنون میشم

طرلان جمعه 24 آبان 1392 ساعت 13:00

سلام ورده جونم خوبی؟ عزیزم منم ریزش موی شدید دارم اما تو سایت خوندم اول باید ریشه یابی کنی و علتش رو پیدا کنی بعد درمان کنی مثلا ببینی از نوع شامپوته یا استرسه یا چه علتی داره.........اما منم فکر کنم بزارم چون مال من از نوع شامپومه میخوام برارم بلکه افاقه کرد.

سلا م طرلان جون .اره حتما انجام بده .ریزش موی من بیشتر جنبه استرسی داره .دکتر هم رفتم بهم گفت باید تا می تونم ویتامین مصرف کنم و قرص اهن هم همچنین .البته این مورد زرده تخم مرغ و روغن زیتون واگه هم سرج کنی تو اینترنت .خیلی برای تقویت مو بهش اشاره شده .ایشالا که برا تو هم موثر باشه.

مثل هیچکس پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 21:06 http://mohamad27.niniweblog.com

عزیزم تخم مرغ با چند قطره ابلیمو تا حالا زیاد شنیدم ولی باروغن زیتون اولین باره میشنوه مطمئنا معجون خوبی میشه حتما باید امتحان کنم ممنون از راهنمایتون .

اره واقعا مخلوط زرده تخم مرغ با روغن زیتون در حد معجزه اس .لااقل برا من که اینطور بود .به کلی ریزش موهام قطع شده و هنوزم باورم نمیشه.
البته عزیزم اب لیموی تازه بیشتر برای شفاف کردن و درخشنده کردن موها اضافه میشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد