من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

من و زندگی در ایتالیا

حرفهای دوستانه

از شما دوست عزیزم می خوام

سلام به روی ماهتون 

.می دونم که الان تعطیلات در ایران تموم شده و همگی کارو فعالیت و از سر گرفتین

و به قول ایتالیایی ها منم میگم . boun lavoro . یعنی امروز کار خوبی در پیش رو داشته باشین .

 راستش تصمیم دارم بیشتر ازشرایط ایتالیایی ها و زندگی مون در اینجا براتون بنویسم راجع به اینکه اصلا چی شد تصمیم به مهاجرت گرفتیم وشرایطمون قبلا چی بود و چه انتظارهایی از اینجا داشتیم و کدوماش به حقیقت پیوست و کارایی که منتظریم راست و ریس بشه .اینجا می مونیم یه چند وقت دیگه می خوایم بریم usa یا هر کشور دیگه ای و می خوام راجع به درس خوندنم اینجا بنویسم و خونوادم و کلی چیزای دیگه که مطمئنم براتون جالبه .

اما قبل از اون یه مشکلی توی وبلاگم دارم که می خوام ازتون خواهش کنم کمک کنین تا حلش کنم 

 دوستای عزیزی که لطف می کنن و می یان و مطالب غیر حرفه ای من و اینجا می خونن می گن نمی تونن نظراتشون و برام بفرستن و ظاهرا مشکلی در وبلاگ من وجود دار و منم شدیدن از این موضوع ناراحتم و خیلی دوست دارم که از نظرات شما دوستای گلم راجع به این مطالبی که می نویسم مطلع بشم  .

خلاصه منم دارم تلاش می کنم که حلش کنم ولی چون حرفه ای نیستم و هیچ گونه هم تجربه نویسندگی تا پیش از این نداشتم حل این مشکل برام اسون نیست و از شما عزیزان می خوام اگه در این خصوص تجربه ای دارین به همراه اطلاعات حرفه ای خودتون به این  ادرس برام میل کنین 

verdeverdi55@gmail.com

مشتاقانه منتظر شنیدن راهنمایی های دوستای گلم هستم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد